VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

dimecres, 18 de novembre del 2015

PRESENTACIÓ DE "DE SOLITUDS I TEMPESTES" A LA LLIBRERIA VAPORVELL DE PREMIÀ DE MAR

Divendres 13 de novembre es va presentar el meu llibre de relats a la llibreria VAPORVELL de Premià de Mar.  Aquesta llibreria , inaugurada oficialment el passat 14 d'abril està situada al carrer Doctor Fleming, 10 de Premià de Mar. El seu propietari, en Xavier Boronat, ha mostrat una gran valentia a l'hora d'obrir una llibreria en uns temps tan convulsos per la cultura i per la literatura en general, fet que l'honora. Hem de tenir en compte que aquesta llibreria és la única existent actualment a Premià de Mar. Li desitgem tots els èxits!


En la presentació hi va participar el meu germà poeta  en Gabriel Maria Pérez Fuster, de qui ja he parlat en altres entrades d'aquest blog. Va fer una breu exposició sobre l'ASSOCIACIÓ UNIVERS ÀGATHA AUTISME, de la que és president i fundador, i que té com a objectiu  conscienciar la societat sobre l'Autisme però des d'una vessant cultural. Actualment estan preparant un disc amb músics de renom  i , més endavant, un llibre que estarà integrat per una selecció d'escrits i poemes de tothom que hagi volgut col.laborar desinteressadament. En Gabriel va acabar la seva exposició recitant dos dels seus millors poemes. 

En Gabriel va fer una breu semblança sobre mi com a escriptor i després d'agraïr en Xavier Boronat pel seu suport i també als assistents, vaig iniciar la presentació. Vaig exposar el que habitualment faig: la ráo d'escriure, els escriptors que més m'han influenciat, el significat dels relats i dels personatges del llibre, els meus plans de futur, el meu mètode d'escriptura i la importància del fet de llegir com una costum imprescindible.  Entre els autors que vaig citar destaca el nord-americà Charles Bukowski  (1920-1994) de qui vaig llegir un parell de poemes. 

Del meu llibre vam llegir els següents relats: "El tren de la bruixa", "Els companys de pis", "El segon" i un fragment del "Túnel de la Rovira".

Tot seguit penjo unes fotografies de l'esdeveniment.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada