VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

dimecres, 28 d’octubre del 2015

PRESENTACIÓ DE "DE SOLITUDS I TEMPESTES" A L'AGRUPACIÓ

Aquest dimarts 26 d'octubre, a la seu de L'AGRUPACIÓ  (Associació de Jubilats, Pensionistes i Ex-empleats del Grup "La Caixa") del carrer París 189 de Barcelona, es va fer la presentació del meu llibre de relats "De solituds i tempestes" amb una gran assistència de públic. La pianista i mare de l'autor Elena Fuster, conductora del curs "FEM MÚSICA"que s'imparteix en dimarts al matí quinzenalment  amb concerts quatre tardes a l'any (podeu consultar el seu blog  en "ELS SOMNIS DE BASKERVILLE") es va encarregar d'organitzar-ho tot d'una manera impecable. Per l'ocasió vam comptar amb la participació desinteressada de la soprano lleugera  Rosa Maria Ribas acompanyada magníficament al piano per l'Elena Fuster. La música va estar dedicada exclusivament a Puccini i va cantar d'una manera superba les següents àries: "O mio babbino caro" de "Gianni Schicchi", "donde lieta uscí" de la Mimí de "la Bohème", "Vissi d'arte" de Tosca, "in quelle trine morbide" de Manon  i "Quando m'en vo" de la Mussetta de" la Bohème". Els aplaudiments dels presents van certificar l'èxit de la seva interpretació. 

Per la meva banda vaig explicar l'ofici d'escriure, com es construeix un relat i els autors que més m'han influit.. També vaig parlar del escrits que tinc adormits en un calaix i del perquè del títol de la meva obra i quin era el nexe comú de tots els relats. També vaig llegir un poema de Charles Bukowski on l'autor americà expressa d'una manera senzilla i emotiva la seva solitud i depressió davant la vida. 

Vaig estar envoltat de la meva família, que sempre m'ha donat suport en la meva aventura literària. Al meu costat va seure l'Ester Riera, anterior reponsable de la "Llibreria la Ploma" que va ser en el seu dia la llibretera que va organitzar la primera presentació del meu llibre el 9 d'abril d'aquest any i a la que li estic molt agraït. 

Quant a les lectures el meu germà Xavier va llegir un fragment del relat "La dona que va anar sola al Tibidabo", la meva germana Rosa Maria va llegir "El tren de la Bruixa", l'Ester i el meu fill Pau "Els companys de pis", el meu germà Gabriel (poeta i dinamitzador cultural) "El segon" i jo vaig acabar llegint un fragment  d"El  Túnel de la Rovira" on s'expressa el fil comú dels relats que conformen el llibre. 

Vull agraïr a l'AGRUPACIÓ i els seus presidents Jaume Torrents i Montse Ventura tot el seu suport, així com a la meva mare Elena Fuster i a la Rosa Maria Ribas la seva col.laboració . També a la meva família i als assistents .

Penjo unes fotos de l'acte presses per la meva dona Anna, on hi surten els asistents, els col.laboradors, la soprano i la pianista i els reponsables de l'AGRUPACIÓ. Repeteixo: moltes gràcies a tothom!.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada