VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

dilluns, 19 d’octubre del 2015

PRESENTACIÓ DE "de solituds i tempestes" a la llibreria L'ARGONAUTA de Balaguer.


 El propassat dissabte 17 d'octubre va tenir lloc la presentació del meu llibre de relats a la llibreria L'ARGONAUTA de Balaguer. 

Inaugurada el mes de maig d'aquest any amb l'esforç i la voluntat de n'Andrea Giovannoli i els seus col·laboradors, , està situada al carrer Barcelona número 28 de Balaguer.  Té un fons literari de 2.500 llibres amb 152 metres quadrats d'exposició . El disseny de l'espai i els expositors és ideal i, a més, disposa d'un lloc per poder fer activitats.  Podeu ampliar l'informació tot entrant a la seva web   http://largonauta.cat/.

Agraeïxo a l'Andrea que em permetés disposar del seu local per fer la presentació. Hi havia unes vint-i-cinc persones . Començà la presentació el pintor David Cerezales i Pomar (qui recentment ha inaugurat una exposició al Monestir de les Avellanes amb gran èxit). Al llarg de la vetllada vaig comentar quines eren les meves influències literàries, la raó d'escriure, el que vaig viure a casa de petit quant a un pare lector compulsiu, perquè m'agrada llegir i, també, el rerefons dels personatges que formen part del conjunt dels relats, amb un denominador comú: la solitud. 

En David Cerezales llegí un fragment del relat "El palau resplendent", la meva germana Rosa Maria el relat "El tren de la bruixa", entre el meu fill Pau jo "Els companys de pis" i entre la meva dona Anna i jo "El segon". Vaig acabar llegint un fragment d'"El túnel de la Rovira " on es resumeix el perquè de la meva escriptura.  Vam acabar l'acte amb un vermut ben literari. 

Penjo unes fotografies on surten els assistents, la meva germana Rosa Maria, en Pau i la meva dona Anna.   

Una vegada més: Gràcies per brindar-me l'oportunitat de poder presentar el llibre en un lloc tan privilegiat!
















1 comentari: