VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

diumenge, 5 de juliol del 2015

PRESENTACIÓ DE "DE SOLITUDS I TEMPESTES" A LA LLIBRERIA "LA SIGLANTANA" DE LA BISBAL D'EMPORDÀ


Aquest dissabte quatre de juliol, es va cel.lebrar a la llibreria "La Siglantana" de la Bisbal d'Empordà, la presentació del meu llibre de relats "De solituds i tempestes".

Envoltats de llibres i de bons amics inicià l'acte el meu germà Gabriel Maria Pérez i Fuster, poeta i impulsor d'"Univers Àgatha", projecte solidari-cultural sobre l'autisme.Va explicar  records d'infantesa que visquèrem de  petits i després es referí al llibre i als relats que el conformen. 

Durant la meva xerrada vaig comentar el meu procés d'escriure, les meves fonts d'inspiració, els autors que més m'havien influenciat , els meus projectes futurs...

Es llegiren tres relats : "El tren de la bruixa" per part de la meva filla Helena, "Els companys de pis" per la meva germana Helena i "El segon" pel meu germà Gabriel.  

Al final de l'acte vaig llegir uns fragments del relat "El túnel de la Rovira".

Voldria agraïr a la llibreria la Siglantana tot el seu suport i ajut i, especialment, a la Neus Lloveras i en Joan per la seva empenta. També vull expressar el meu agraïment als assistents . 

Tot seguit penjo unes fotografies on surten en procés cronològic el meu germà Gabriel i jo, la meva filla Helena, la meva germana Helena,  els assistents i, finalment, en Gabriel i jo amb la Neus Lloveras, propietària de "La Siglantana".

Gràcies de nou a tothom!.






























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada