VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

dimarts, 11 d’agost del 2015

PRESENTACIÓ DE "DE SOLITUDS I TEMPESTES" A VILANOVA DE LA SAL

Vilanova de la Sal és un poble de la Noguera. Situat a uns dotze  quilòmetres de Balaguer i a una vintena d'Àger , i a tocar del Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes, és conegut per les Salines que li donen nom a la vila i que estan gestionades  actualment per l'Associació  Catalana de Lleure Formatiu  (ASCALFÓ). 

A l'octubre ja farà cinc anys que vam comprar-hi una caseta de poble i puc ben dir que ens hem trobat molt ben acollits amb l'afegit que l'encant  i tranquil.litat de Vilanova ens ha provocat les ganes de tornar-hi sempre que ens és possible sigui quina sigui l'estació de l'any. 



Divendres set d'agost a les 22 hores, al Local  Social, i amb motiu de la 5na. SETMANA CULTURAL organitzada per l'Associació de veïns Montalegre de Vilanova de la Sal, vaig dur a terme la presentació del meu llibre de relats "De solituds i tempestes".

Em vaig quedar parat en veure que el local era ple de gom a gom . Va iniciar la presentació de l'acte una companya dels organitzadors i, després , l'Anna Piqué va presentar l'autor tot començant a llegir un fragment del relat "La dona que va anar sola al Tibidabo", posteriorment  vaig prendre la paraula comentat el perquè del fet d'escriure, de la necessitat de llegir i de les ganes de fugir d'una realitat sovint massa freda per raó de la globalització i en la que sovint manca la reivindicació com a persona. La Marina va llegir el relat "El tren de la bruixa", la meva filla Helena "Els companys de pis" i la meva dona Anna "El segon". Per acabar vaig llegir fragments del relat "El túnel de la Rovira" on es reflecteix el perquè dels personatges del llibre.

L'acte va acabar amb un "pica-pica" en la inauguració de la Biblioteca. 

Vull agraïr de nou a la Vila, a l'Associació, a la Neus, a la Conxita, a l'Anna Piqué, a la Marina, a la meva dona Anna i la meva filla Helena, al Manel Mayorga per fer les fotografies i al Miquel per enregistrar l'acte, als responsables del local social i a tothom en general, l'acollida i el suport rebut en l'acte de presentació dels meus relats. 

Tot seguit penjo unes fotografies de la presentació fetes per l'amic Manel Mayorga. 















1 comentari:

  1. Ricard, veig que estàs molt content i orgullós de l'acollida que té el teu treball. Els que t'estimem i hem llegit el teu llibre, també estem molt orgullosos de tú (és veu a la cara de la gent que escolta les lectures de la presentació).
    Em van agradar moltíssim tot els relats del llibre, del primer a l'últim. Tens una escritura íntima i escrius sobre temes costumbristes, una mica a lo Chejov... No ho deixis Ricard... ets un crack!
    Daniel Sebastià

    ResponElimina