VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

diumenge, 25 de gener del 2015

TORNEM-HI

Hola a tothom! Després de molt de temps torno a ser aquí per reactivar aquest blog , massa apagat darrerament.

Van passant els dies i, finalment, puc començar a anunciar-vos una notícia que em fa mot feliç: ben aviat publicaré el meu primer llibre de relats. Es tracta d'un procés llarg i, a voltes feixuc, però em fa moltíssima il·lusió. Així que en el moment en que el tingui a les mans, sereu els primers en saber-ho.




També voldria fer una recomanació musical:

Suposo que molts coneixeu Neil Diamond. El músic nascut a Brooklyn l'any 1941, famós per cançons com "Sweet Caroline" o "Song song blue", entre d'altres.

Jo sempre l'havia considerat com un personatge del passat, que no formava part dels meus gustos musicals, més un cantant amb orquestra que no pas un compositor complert.  Però l'any 2008 em vaig atrevir a comprar un disc seu anomenat "Home before dark" que em va deixar bocabadat. Era  música de cantautor, amb guitarra acústica, gairebé nua , trista i melancòlica però, alhora, superba.  I, enguany, n'ha tret un altre titulat "Melody road", amb més arranjaments i també acompanyaments que també m'ha robat el cor.  Us el recomano de veritat. Fins i tot el meu fill Pau canta les cançons.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada