VIGILANT EN LA NIT

VIGILANT EN LA NIT

divendres, 8 de maig del 2015

PRESENTACIÓ "DE SOLITUDS I TEMPESTES" A LA LLIBRERIA ONA

El passat dijous 7 de maig , en el marc del Cicle  LA POESIA SONA i els relats també., organitzat per Poemestiu Empordà i Univers Àgatha es va presentar a la Llibreria Ona situada a Gran de Gràcia, 217 el meu llibre de relats "De solituds i tempestes".

Va iniciar l'acte  en Daniel Ruiz-Trillo en representació de" l'Associació Cultural  Poemestiu", explicant els propòsits del cicle i presentant l'autor. Posteriorment el meu germà poeta Gabriel , impulsor del projecte solidari "Univers Àgatha"  va fer una presentació del llibre tot comentat aspectes inèdits de l'autor .

Després jo vaig comentar les meves influències literàries, d'on em sortia l'inspiració i la raó de la meva necessitat d'escriure.  Durant l'acte es llegiren tres relats: "El tren de la bruixa" per part del meu gran amic Lluís Hill, "Els companys de pis" per part meva i "El segon" per part del meu germà Gabriel.

Per la meva satisfacció la sala era plena. Em vaig trobar ben acollit acompanyat per tothom i això em fa pensar que no escric només per a mi i que no oblidaré mai la vetllada d'aquest dijous.

Vull agraïr a tothom la seva assistència i a la LLibreria Ona el seu suport inestimable.

Tot seguit penjo unes fotos de l'esdeveniment.


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada